Apa Kisah Sebenarnya???



Petikan Komen Ust Akil Hai:-
"Ana faham, sebagai selebriti orang akan sentiasa melihat apa yang kita buat. Tapi, sepatutnya penulis gosip itu menghubungi ana dan bertanya betulkah apa yang dilihatnya itu, siapa lagi yang turut berada di situ, insya-Allah, ana akan jelaskan.

"Ana khuatir sekarang masyarakat akan menganggap yang bukan-bukan dan menuduh ana sebagai ustaz yang munafik. Bagaimana ana hendak lontarkan seni dan kerjaya ana sebagai pendakwah lagi?

"Apapun dunia ini sebenarnya cukup luas. Manusia boleh buat apa yang mereka rasa mereka boleh buat. Yang terbaik ialah jangan terus cepat menghukum. Lebih-lebih lagi kalau kita tidak tahu kebenarannya.(muraibatu.com.my)


Petikan Komen Waheeda:-
“Jangan terus membuat andaian yang boleh menjurus ke arah menyebarkan fitnah. Janganlah bersembunyi seperti membaling batu, menyorok tangan kerana menulis tanpa nama.(b harian)

***Jadi….ape cerita sebenarnya. Sesiapa yang ade berita atau cerita berkenaan dengan kes ini bolehla dikongsi bersama kebenarannya ataupun Ustaz Aqil sendiri yang tampil melalui caranya yang tersendiri. Maklumlah… hidup berjuang banyak dugaan….
1 ulasan:

akhil hayy dh mula dijinakkan oleh dunia bakali..macam nok jadi artis semula,
hubbu dunya..wa ana bahibbak aidon lakin ana tuzakir al maut..hihi


/

sahabat